Aanbod op maat

Naast het aanbod binnen Cultuur en Techniek op School maken we ook workshops en lessen op maat. Denk aan een workshop specifiek bij een thema of een aantal workshops die goed bij elkaar passen in het kader van een festiviteit. Er is meer mogelijk dan je misschien denkt. We komen graag vrijblijvend bij je langs op school om aan de hand van je wensen een passende (set van) workshops samen te stellen. Tevens helpen we je bij het leggen van contact met aanbieders en bij de organisatie.

Er zijn wel kosten verbonden aan een aanpak op maat. Naar aanleiding van het gesprek maken we een offerte met de totale kosten. Vervolgens beslis je of je hier wel of geen akkoord op geeft. Wil je graag een vrijblijvend gesprek over workshops op maat? Neem contact met op met je cultuurbegeleider of met Cultuur en Techniek op School.

Neem contact op

Voorbeelden

1. Je wilt een kunstweek op school organiseren waarbij je je wilt laten inspireren door beroemde kunstenaars of kunststromingen. Je zoekt workshops voor de leerlingen die daarbij aansluiten, of een uitstapje naar een museum, maar je kunt dat niet vinden tussen het aanbod.
  2. Je wilt met de hele school een dag vol workshops met aansluitend presentaties over het thema Middeleeuwen. In overleg kunnen wij dat (samen) organiseren, op het CKC of bij jullie op school. Wanneer de ouders dan ook nog eens komen kijken, is dat een geweldige ervaring!
  3. In verband met een lustrum wil je een spectaculaire dans op het schoolplein of in de gymzaal waar meerdere groepen aan mee doen en waarnaar de ouders kunnen komen kijken. Wij gaan op zoek naar een choreograaf die een dans voor jullie maakt en deze tijdens workshops aan elke groep aanleert.