Voortgezet onderwijs

Cultuur en Techniek op school heeft als doel om zoveel mogelijk leerlingen van het voortgezet onderwijs kennis te laten maken kunst en cultuur. Ben je op zoek naar activiteiten, scholing en/of andere ondersteuning op het gebied van cultuur- en techniekeducatie voor het voortgezet onderwijs? Je vindt bij ons een divers aanbod voor zowel leerlingen als het team.

Cultuur- en techniekeducatie op het voortgezet onderwijs

Hoe ziet dat eruit? Cultuur- en techniekeducatie op het voortgezet onderwijs in Zoetermeer? We bieden een aantal vaste activiteiten aan zoals de Culturele Wandeling en het VO Kunstmenu. Ook ontwikkelen we schooleigen projecten zoals Proeftuinen en de ISK Artlabs. De vraag van de school staat bij het ontwikkelen van deze programma’s centraal. Heb je een vraag of wens voor culturele activiteiten, lessenreeksen of projecten op maat? Neem dan contact met ons op.

Wat doen we nog meer voor jouw school

Naast een divers aanbod kun je bij ons ook terecht voor ondersteuning om cultuur- en techniekeducatie op school mogelijk te maken of te versterken. Denk aan cursussen en trainingen voor docenten, meedenken over de financiering en advies om cultuureducatie te verankeren binnen jouw school.

Meer weten?