Klassiek Zoetermeer

Dinsdag 14, donderdag 16 en vrijdag 17 november staan in het teken van Klassiek Zoetermeer voor schoolklassen! Dit jaar staat klassieke muziek binnen het thema van de Notenkraker centraal. De leerlingen kijken eerst naar een video van een klassiek concert in de theaterzaal van het CKC & Partners. Daarna krijgt de klas een bijzondere workshop geïnspireerd door dit concert. Denk bijvoorbeeld aan theater, dans, beeldende kunst of muziek maken naar aanleiding van de klassieke muziek.Naast de workshop is er ook een verrassing: er komt live een muzikant in de workshops langs! (Niet verklappen aan de kinderen!)

Dinsdag 14 november: groepen 3 en 4

Donderdag 16 november: groepen 5 en 6

Vrijdag 17 november: groepen 7 en 8

De workshops duren 90 minuten incl. muziekvideo in  de Theaterzaal.

Eigen bijdrage: €32,50 per groep, maximaal 2 groepen (tickets) per school beschikbaar

Bestel hier de tickets

Wees er snel bij, want vol = vol.

Vanwege een beperkt aantal plaatsen, is er voor elke school voor maximaal 2 groepen plek, zodat zoveel mogelijk scholen een kans maken. Aan scholen die lange tijd niet aan de beurt zijn geweest, wordt voorrang gegeven.

We hopen van harte je te zien op 14, 16 of 17 november!