Aanbod op maat - voortgezet onderwijs

Naast het bestaande aanbod van Cultuur en Techniek op School organiseren we ook workshops en lessen op maat. Denk aan workshops voor een projectweek, een festiviteit of aansluitend op een thema of vak op school. Er is meer mogelijk dan je denkt! De workshops of lessen kunnen op school worden georganiseerd of bij de culturele instelling. We komen graag vrijblijvend bij je langs op school om aan de hand van je wensen een passende (set van) workshop(s) samen te stellen. Tevens helpen we je bij het leggen van contact met aanbieders en bij de organisatie.

Er zijn wel kosten verbonden aan een aanpak op maat. Aan de hand van het gesprek maken we een offerte met de totale kosten. Vervolgens beslis je of je hier wel of geen akkoord op geeft.

Wil je graag een vrijblijvend gesprek over workshops op maat?

Neem contact op