ZangArt

Sandra van den Brand studeerde Klassiek Zang aan het Koninklijk Conservatorium van Den Haag, volgde daarna een dirigentenopleiding aan de ACVA en behaalde de diploma Muziek als Vak. Zij volgde masterclasses zang in binnen- en buitenland bij gerenommeerde zangpedagogen. Daarnaast volgde zij een keramiek- en illustratorenopleiding. Sandra heeft muzieklessen gegeven aan de afdeling Jong Talent op het Conservatorium van Den Haag, is dirigente van kinderkoor de Do Re Mi Koorklas op het CKC en geeft inspirerende muzieklessen op basisscholen. Zij geeft regelmatig concerten als soliste en combineert dit met schilderijen of decorstukken. Zij werkte enkele jaren als teken- en handvaardigheidsdocente op een basisschool in Zoetermeer, werkte mee aan schilderijententoonstellingen en verkocht vele kunstwerken. Sandra werkt graag met kinderen en maakt workshops en lesprogramma's op maat. De creatieve muzieklessen van Sandra van den Brand zijn vol afwisseling, spel en uitdaging. Kinderen leren mooi zingen, bewegen op muziek en samen instrumenten bespelen.

Aanbod van ZangArt